четвъртък, 20 август 2015 г.


"Вдъхновения"

  "Фотографията - това е изкуството да наблюдаваш." А аз винаги съм наблюдавала заобикалящия ме свят. Благодарение на тези наблюдения с времето започнах да гледам отвъд реалността. Преоткрих света ни, който се оказа пълен с вдъхновения. Чрез това съзидателно изкуство се научих да черпя вдъхновение от всичко и всеки - природата, цветята, хората, музиката, книгите. Дори от почти срутилите се къщи в опустяващите добруджански села... Затова за мен беше огромно удоволствие да представя третата си самостоятелна фото изложба озаглавена "Вдъхновения". Регионалната библиотека "Партений Павлович" и редакторът на списание "HUMANUS" Димитър Пецов ми предоставиха поле за изява и снимките ми напуснаха Интернет пространството.
  Идеята за изложбата се появи още в началото на лятото. С времето се "избистри" и стана факт на 19-ти август - Световният ден на фотографията. 
  Тези 27 снимки са запечатали не само красиви кътчета от България, но и емоцията, която съм изпитала докато ги заснема. Затова палитрата е пъстра - някои са тъжни и меланхолични, други жизнерадостни и светли, трети мъгливи и неясни. 
  За пореден пък изказвам благодарностите си към всички, които ме подкрепиха! Бъдете вдъхновени и щастливи!

































Няма коментари:

Публикуване на коментар