неделя, 10 юли 2016 г.

Лавандулови принцеси по здрач


   Една година по-късно опашките на близначките са пораснали много, зъбчетата им се клатят, а усмивките не слизат от лицата им дори когато се правят на сърдити.
   Те продължават да  помъдряват по детски, да правят бели и да развиват артистичността си до неподозирани висоти. Не спират да любопитстват и да изследват природата и човека. Искат да си правим елфита и да се срещнем с хипопотук. 
   Това все още са най-слънчевите и най-любимите ми деца.






  
В: Хапят ни комарите, защото сме шоколадови!

  
Д: Аз съм по-голямата близначка, защото съм се родила на пръсти.



В: Какво е това пуфкавото?
М: Смрадлика.
В: За какво служи?
М: За лекуване на ранички.
Д: Значи, като те боли трябва да се погадалъчкаш. 
В и Д в един глас: Аз имам една раничка. 
М: Тогава защо не се погадалъчкате?
Д: Мина ми!
В: И на мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар